دانلود رایگان بازی جدید Space Pirates and Zombies


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 شهريور 1390
بازدید : 1439
نویسنده : امیرحسین

دانلود رایگان بازی جدید Space Pirates and Zombies
نام بازی: Space Pirates and Zombies
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure / Strategy
سال انتشار:2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: MinMax Games Ltd
حمایت توسط : MinMax Games Ltd
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه نخست از سری بازی های Space Pirates and Zombies را برای دانلود آماده کرده ایم. این بازی در سال 2011 میلادی توسط کمپانی MinMax Games Ltd ساخته و منتشر شد . بازی فرای از تصور شماست .در حقیقت و در اقدام اول ،گیمر باید بر اساس مهارت های خویش و داشته های خود اقدام های لازم را انجام دهد. بازی در محیطی فضا مانند در حال جریان است و راهزنان و زامبی ها ! از هر گوشه به سمت شما حمله ور میشوند . در این قسمت هست که گیمر نشان میدهد مهارت لازم را برای کنترل بازی را دارد یا خیر ! بالا و پایین تبدیل به یک محیط رزمی شده است .این درست همان چیزی هست که ما سال های متمادی انتظار آن را میکشیدیم (نقل مستقیم از منتقد). اما در حال حاضر با استفاده از شبیه ساز کامل فیزیکی  و گرافیکی مدرن برای کسانی که اهل انفجار هستند ،بازی Space Pirates and Zombies v1.000 پیشنهاد بنده به تمامی کاربران محترم میهن دانلود هست و خواهد بود .هر چقدر که بازی را پیش میبرید ،لذت و هیجان بازی نیز بیشتر میشود.این حقیقتی هست انکار ناپذیر ! در این بازی بیش از 33 وسیله نقلیه فضایی (کشتی فضایی) برای گیمر محیا شده است .بیش از 70 تجهیزات فوق العاده که تسهیل کننده ای برای ناوگان هوایی شما هست برای گیمر پیش بینی شده است.





:: موضوعات مرتبط: دانلود رایگان بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , دانلود بازی , بازی آنلاین , بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم , بازی فلش , دانلود بازی فلش , دانلود دانلود , دانلود دانلود دانلود , دانلود بازی کامپیوتر , angry birds , دانلود بازی angry birds , کامپیوتر , دانلود بازی psp , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی تخته نر , دانلود بازی حکم , دانلود بازی پوکر , بازی آنلاین , بازی باربی , بازی فلش , بازی موبایل , بازی حکم , بازی آنلاین دخترانه , بازی رایانه , بازی دخترانه , بازی اینترنتی , بازی نما , بازی کامپیوتر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com