عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 1555
نویسنده : امیرحسین

فروش بلیت اینترنتی دیدار نخست ایران و آمریکا امروز آغاز شد و در مدت سه دقیقه سه هزار بلیت این مسابقه فروخته شد.

رییس انفورماتیک فدراسیون والیبال ضمن تایید فروش فوری بلیت دیدارهای نخست دیدار ایران و آمریکا گفت: مشکل اصلی ظرفیت کم سالن والیبال آزادی و افزایش درخواست برای تماشای بازی های تیم ملی والیبال ایران برابر حریفان است.

مرتضی افجه ای تصریح کرد: اگر 20 هزار بلیت نیز امروز برای فروش ارائه می شد، باز هم جوابگویی انتظارات علاقمندان را نداده بودیم. یکی دیگر از دلایل فروش فوری بلیت های دیدار نخست ایران و آمریکا استفاده از سیستم های پرسرعت فروش بلیت است که امکان جوابگویی برای مراجعات اینترنتی گسترده را دارد.

وی در ادامه به ظرفیت 6 هزار و 700 نفری سالن آزادی اشاره کرد و گفت: این ظرفیت برای کل سالن شامل جایگاه مهمانان ویژه، خبرنگاران، کارشناسان، خانواده والیبال و جایگاه ویژه برای تماشاگران تیم های مهمان است.

مدیر انفورماتیک فدراسیون والیبال در باره امکان فروش بلیت با صندلی مشخص برای تماشاگران نیز گفت: از نظر سخت افزاری مشکلی برای این موضوع نداریم و هر موقعی که این موضوع از سوی نهادهای مرتبط تایید شود، می توان آن را عملی کرد. در حال حاضر به دلیل نیاز به هیجان بیشتر برای تشویق و حمایت از تیم ملی به این موضوع توجه نمی شود.

وی در باره فروش حضور بلیت در ورزشگاه آزادی برای علاقمندانی که امکان دسترسی به اینترنت ندارند، گفت: سیستم فروش اینترنتی بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران با حریفان خود در لیگ جهانی برای آسایش و رفاه مردم است و از سوی دیگر امکان برآورد نیازها را به برنامه ریزان با توجه به مشخص شدن میزان فروش بلیت خواهد داد. به همین دلیل فروش بلیت حضوری نخواهیم داشت.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ روزهای جمعه و یکشنبه ۲۹ و ۳۱ خردادماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی میزبان آمریکا خواهد بود.

در حال حاضر تیم آمریکا با 17 امتیاز صدرنشین گروه B سطح یک لیگ جهانی است و ایران با هفت امتیاز در جایگاه سوم جدول این گروه قرار دارد.

منبع: سایت ایرنا




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ایران , آمریکا , والیبال ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com