خلاقیت های سازگار با طبیعت منزل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393
بازدید : 2435
نویسنده : امیرحسین

چیدانه: طراحی داخلی خلاقانه با مواد و مصالح طبیعی احساس آسایش و پویایی را وارد خانه می‌كند و به آن حس و حالی ارگانیك می‌دهد. استفاده از مواد و مصالح طبیعی گرایشی مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی برای خلق خانه‌هایی دوستدار طبیعت است. در این مطلب چند ایده طراحی داخلی گردآوری شده است كه در آن‌ها ‌شیوه‌های جذابی برای تركیب مواد و مصالح طبیعی با طراحی مدرن را به شما نشان می‌دهیم. این فضاها در عین حال که طراحی بسیار مدرن و شیكی دارند، بسیار سالم و همگام با طبیعت هستند.

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه
 
ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

طراحی داخلی مدرن با مواد و مصالح طبیعی و آثار صنایع دستی جلوه‌ای منحصربه‌فرد و جالب توجه دارد و فضایی راحت و زیبا را خلق می‌كند كه نه تنها بسیار كاربردی است بلكه كاملا محل زندگی شما را شخصی می‌كند. شاخه‌ها و پوست درختان، میوه درخت بلوط، میوه درخت كاج، برگ‌ها و توت‌ها، سنگ‌های زیبای كنار ساحل و صدف‌های دریایی، گل‌های خشك‌شده و چوب‌های آب آورده مواد و مصالح بسیار خوب و مناسبی برای خلق طراحی زیبا و مدرن برای ایجاد یك خانه دوستدار محیط زیست هستند.

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه


طراحی داخلی مدرن به سبك دوستدار محیط زیست كه در آن از اشیای تزئینی دست‌ساز استفاده می‌شود شیوه‌ای گران‌قیمت برای خلق یك فضای زیبا و جالب توجه و مرتبط با طبیعت است. به جای پرداخت هزینه‌های زیاد برای این اشیای تزئینی، می‌توانید خودتان دست به كار شده و با استفاده از مواد و مصالح طبیعی در زمانی اندك اشیایی زیبا و خاص خلق كنید ( خودتان بسازید ) . داشتن چنین فضایی علاوه بر ایجاد زیبایی، باعث سلامت شما شده و انرژی خانه را بالا می‌برد.

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

تمامی مواد و مصالح طبیعی زیبا و باشكوه هستند و می‌توان آن‌ها را برای خلق وسایل زیبا و اشیای تزئینی منحصربه‌فرد تركیب كرد و با استفاده از آن‌ها می‌توان فضای داخلی خانه را به شیوه‌ای مدرن اما كاملا انحصاری و شخصی طراحی كرد.

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

سنگ‌های زیبای كنار ساحل و صدف‌های دریایی و چوب‌های آب آورده را می‌توان با چوب‌های احیاشده و شیشه، سرامیك و سنگ تركیب كرد تا به مبلمان و دكوری خاص و منحصربه‌فرد مانند وسایل تزئینی و قفسه‌های كتاب، قاب آینه، و حصیر دست یافت.

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه

قطعه‌های تنه درختان ابزار بسیار خوبی برای ساخت وسایل تزئینی یا طراحی دیوارهای خالی هستند.

 

ایده های اقتصادی و طبیعت دوست در خانه


بامبو یك ماده فوق‌العاده پایدار و ماندگار است و با استفاده از آن می‌توان لوسترهای منحصربه‌فرد و پارتیشن‌های زیبا برای خانه‌هایی با طراحی مدرن ساخت. پشم و پر هم مواد بسیار خوبی برای ساخت اشیای تزئینی هستند. این مواد به فضا بافت‌های جذاب و رنگ‌های زیبا اضافه می‌كنند و فضای مدرن زندگی شما را شخصی می‌سازند.




:: موضوعات مرتبط: دکراسیون منزل , ,
:: برچسب‌ها: خلاقیت , ایده , چیدمان , دکوراسیون منزل , منزل , لوستر , کتری , آشپزخانه , دستشویی , دکوراسیون جذاب , دکوراسیون جالب , دکوراسیون زیبا , دکوراسیون به صرفه , دکوراسیون ارزان , دکوراسیون اقتصادی , دکوراسیون فوق العاده , دکوراسیون تزئینی , دکوراسیون باشکوه , دکوراسیون فوق العاده , دکوراسیون دیدنی , دکوراسیون گران , دکوراسیون مجلل , دکوراسیون منزل بزرگان , دکوراسیون منزل هالیوودی ها , موفقیت در دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل بدون سختی , دکوراسیون منزل ارزان , طراحی منزل , دکوراسیون منزل مدرن , دکوراسیون منزل طبیعی , دکوراسیون منزل پویا , دکوراسیون منزل ارگانیک , دکوراسیون منزل دوستدار طبیعت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com