کفاشیان: زنان خارجی می توانند به ورزشگاه بروند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393
بازدید : 954
نویسنده : امیرحسین

روزنامه شرق: رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورتی که ایران میزبانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، بانوان خارجی می‌توانند برای تشویق تیم ملی کشورشان به ورزشگاه‌ها بروند اما از ورود بانوان ایرانی جلوگیری می‌شود.

علی کفاشیان پس از پایان جلسه با نمایندگان AFC به خبرنگاران گفت: «امروز با نمایندگان AFC جلسه‌ای داشتیم تا گزارش‌های نهایی خود را درخصوص میزبانی جام ملت‌های آسیا به آنها ارایه دهیم. شش کشور خواهان میزبانی این رقابت‌ها بودند که ایران و امارات در نهایت باقی ماندند و قرار است در فروردین‌ماه میزبان جام ملت‌های ٢٠١٩ آسیا مشخص شود.»

در صورت میزبانی ایران در جام ملت‌ها، فقط بانوان خارجی می‌توانند به ورزشگاه بروند: «سوالی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح کردند در مورد ساخت ورزشگاه‌ها و امکانات استان‌هایی مانند کرمان، اصفهان و شیراز بود که امکانات آنها تا چه حد است. در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هم سوال کردند که ما اعلام کردیم حضور بانوان خارجی در ورزشگاه‌ها آزاد است اما بانوان خودمان همچون گذشته نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.»

کفاشیان قطعی‌شدن میزبانی امارات در جام ملت‌های آسیا ٢٠١٩ را رد کرد: «هنوز نشانه‌ای برای اینکه میزبانی آنها قطعی شده باشد، وجود ندارد. ما اگر بتوانیم نواقص را برطرف کنیم شانس بالایی برای کسب میزبانی جام ملت‌های ٢٠١٩ آسیا خواهیم داشت.»

رییس فدراسیون جواب اظهارات رسایی را هم  که گفته بود پول فیفا به حساب یک شخص خاص واریز شده، داد: «صورت‌های مالی فدراسیون و عملکرد آن مشخص است و تاکنون هیچ پولی از فیفا و AFC به حساب کسی واریز نشده، به جز پولی که به سفارت داده شده است. پولی به حساب‌شخص ثالث واریز نشده است که اگر این اتفاق می‌افتاد ما خوشحال هم می‌شدیم اما یک‌سری هزینه‌های ما بابت تامین برخی مخارج از جمله هزینه سفرهای خارجی و پول مربیان خارجی وجود دارد که باید به حساب‌های خارجی واریز شود. زمانی که مثلا تیم ما در اردوی آفریقای‌جنوبی یا پرتغال به سر می‌برد بازیکنان هوا که نمی‌خوردند! از دوسال گذشته به خاطر تحریم‌هایی که وجود داشته به ما اسکناس هم داده نمی‌شد تا به مربی بدهیم. ما، با این وجود طبق روال قانونی کار می‌کردیم و از ارز آزاد استفاده نکردیم. از سیستم بانکی بهره بردیم و ریال دادیم و پس از ثبت سفارش، ارز دریافت کردیم که برای مصارف خاص حواله کنیم و بتوانیم حقوق مربیان خارجی خود را پرداخت کنیم. ما حساب ارزی خارج کشور نداشتیم و به‌دلیل همین اتفاق‌هایی هم که افتاد در سال‌های گذشته آمریکا یک‌میلیون‌دلار ما را خورد و یک لیوان آب هم روی آن. ما حساب ارزی نداریم. به همین دلیل وقتی می‌خواستیم حقوق کی‌روش را پرداخت کنیم به او گفتیم به حسابی در دوبی خواهیم ریخت که آن هم حساب هوشنگ مقدس بود که همان پول عینا در زمان تعیین‌شده به کی‌روش تحویل داده شد و یک ساعت هم در حساب او باقی نماند.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: کی روش , کفاشیان , حمایت , فوتبال , ورزشی , تیم ملی , همه چیز از همه جا , afc , زنان , بانوان , حقوق , مربیان , خارجی , ورزشگاه , ورزشگاه آزادی , میزبانی , جام ملتهای آسیا , 2019 , 2023 , 2015 , آسیا , نمایندگان , کنفدراسیون , تشویق , علی کفاشیان , اضهارات , ارز , سفارش , خارج گشور , دبی , مستطیل سبز , لیگ برتر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com