مضر بودن یکی از محصولات داروئی که در ماهواره تبلیغ میشود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 8 بهمن 1390
بازدید : 1332
نویسنده : امیرحسین

 مضر بودن یکی از محصولات داروئی که در ماهواره تبلیغ میشود


حتما شما هم دیدید یا شنیدید که از طریق برخی شبکه های ماهواره ای برای قرص Move Free Advance تبلیغات گسترده ای میشه و در داروخانه ها با قیمت خیلی بالا به فروش میرسه و جالب اینکه اخیرا از طرف وزارت بهداشت به دلیل مواد اولیه مصرفی این فراورده که از مواد غیر مجاز بوده، داره از داروخانه های سراسر کشور جمع آوری میشه. (لینک خبر از سایت داروساز)

متاسفانه اینطور باب شده که هر محصولی که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ میشوند دارای کیفیت بالائی هستند و مردم هم از این محصولات استقبال زیادی میکنند و در خیلی موارد پول زیادی هم برای یک محصول بی کیفیت پرداخت میکنند. انگار ما فراموش کردیم که یک دارو یا مکمل رو باید پزشک یا داروساز تجویز و تأیید کنه، تا دیگه نیازی نداشته باشه در یک شبکه ماهواره ای که هیچ ارتباطی هم با مباحث علمی یا پزشکی نداره تبلیغ بشه.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


من کسی هستم که پول زیادی برای خرید این محصول پرداخت کردم و منتظر بودم تا تسکینی برای دردهای مفصلی مادرم باشه و به امید اثربخشی این محصول بودم، همونطور که در تبلیغش می گفت که میتونه در 7 روز بهبودی در مفاصل ایجاد کنه ولی بعد از چند دوره مصرف این داروی به اصطلاح معجزه گر، به توصیه یکی از پزشکان، مادرم مصرفش رو قطع کرد و حالا شنیدم که وزارت بهداشت به دلیل مواد اولیه غیر مجاز موجود در این فراورده، داره Move Free Advance رو از داروخانه های سراسر کشور جمع آوری میکنه.

کاش شرکت وارد کننده این محصول (افق دارو پارس) پاسخگو باشه و حتی سایر محصولاتی که از طریق این شرکت وارد میشه مورد بررسی کارشناسانه و دقیق تری قرار بگیره تا اینجوری نشه که من مصرف کننده یا خیلی از اونایی که میخوان دردشونو تسکین بدند و دنبال یک داروی جدید میگردن، بعد از مدتها تازه بفهمیم پولمونو دور ریختیم.

لطفا این مطلب را برای کسانی که واقعا از دردهای مختلف رنج میبرند و نیاز مبرم به این دست محصولات دارند و مهمتر اینکه با توان مالی کم مبالغ کلانی رو صرف خرید این اقلام میکنند ارسال کنید تا با بررسی بیشتر اقدام به مصرف محصولات دارویی کنند.




:: موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: مضر بودن یکی از محصولات داروئی که در ماهواره تبلیغ میشود , مضر بودن , محصول , ماهواره , محصولات مضر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com