عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 آبان 1390
بازدید : 1517
نویسنده : امیرحسین

 

به‌ روز كردن آشپزخانه با جیب های خالی!

 
براي تغيير دكوراسيون آشپزخانه و به روز‌رساني آن، لازم نيست هزينه زيادي بپردازید. در اين مطلب ايده‌هايي را براي شما مطرح می‌کنیم تا با انجام آنها بتوانید سريع و ارزان، جلوه دكوراسيون آشپزخانه خود را متحول كنيد
 

 

براي تغيير دكوراسيون آشپزخانه و به روز‌رساني آن، لازم نيست هزينه زيادي بپردازید. در اين مطلب ايده‌هايي را براي شما مطرح می‌کنیم تا با انجام آنها بتوانید سريع و ارزان، جلوه دكوراسيون آشپزخانه خود را متحول كنيد:

 
  • سازماندهي
 

ريخت و پاش و به‌هم‌ريختگي، جلوه آشپزخانه را حتي با بهترين و زيباترين دكوراسيون هم نازيبا و ناخوشايند می‌کند. سازماندهي و مرتب كردن آشپزخانه، مهم‌ترين و اولين گام براي رسيدن به بهترين جلوه است. برای این‌کار  فضاهايی برای آماده سازي و تدارك مواد غذایی، پخت و پز و نظافت و ذخيره‌سازي مواد در نظر بگیرید.

 
  • باطراوت كردن فضا
 

با قراردادن ظرفي پر از ميوه‌هاي تازه و تميز و همچنين گلداني پر از گل‌هاي باطراوت، بدون صرف هزينه‌ای زياد، روح و نشاط را به آشپزخانه خود هديه کنید.

 
  • استفاده از اكسسوري
 

عناصر رنگارنگ و زيبايی از قبيل ظروف خوشرنگ و چشم‌گير، كتاب‌هاي آشپزي، جعبه‌هاي دكوراتيو و گلدان‌هاي زيبا را به دكوراسيون آشپزخانه خود بیافزایید. اين عناصر با اضافه‌كردن رنگ به دكوراسيون شما، آن‌را به محيطي روح‌بخش، تبديل مي‌كنند.

 
  • تعويض دستگيره‌هاي كابينت و كشوها
 

اگر تمايل داريد تغييرات زيادي در دكوراسيون آشپزخانه خود اعمال كنيد، اما بودجه لازم براي تعويض كابينت‌ها را نداريد، توصيه مي‌كنيم تنها به تعويض دستگيره‌هاي كابينت و كشو‌ها بپردازيد تا با صرف هزينه‌اي مختصر به نتيجه‌اي مطلوب برسيد.

 
  • شير آب را تعويض كنيد
 

درست مانند دستگيره‌ كابينت‌ها، تعويض شير آب نيز مي‌تواند با سرعت، جلوه دكوراسيون آشپزخانه شما را تحت تاثير قرار دهد و جلوه سينك ظرفشويي را نو كند. در انتخاب شير آب جديد، به دنبال گزينه‌اي براق و منحني شكل از جنس استيل ضد زنگ يا گزينه‌اي از جنس برنز باشيد.

 
  • رنگ آميزي كف‌پوش
 

برخي از كفپوش‌ها از قبيل لينولئوم، پس از مدتي كاملا خسته‌كننده و از مد افتاده مي‌شوند، اما اگر بودجه كافي براي تعويض كف‌پوش ندارید، بهترين كار، رنگ‌آميزي كف‌پوش فعلي است.

 
  • تعويض پرده‌ها‌ و دستمال‌ها
 
 

اگر آشپزخانه شما پنجره‌ دارد، پرده‌ای نو را با پرده قديمي تعویض کنید تا جلوه آشپزخانه تغییر کند. همچنین از آنجا که دستمال‌ و حوله‌ها در آشپزخانه در معرض ديد هستند، تعويض آنها نيز مي‌تواند كارساز باشد؛ سعی کنید دستمال‌های رنگی را که در هماهنگي با رنگ غالب آشپزخانه هستند يا تضاد چشمگيري با رنگ آن دارند، انتخاب کنید.

 




:: موضوعات مرتبط: دکراسیون منزل , ,
:: برچسب‌ها: به‌ , روز , كردن , آشپزخانه , با , جیب , های , خالی , دکراسیون , منزل ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز از همه جا و آدرس iranianblog.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com